شرایط عمومی گارانتی

حقوق مصرف‌کننده

  • خدمات پس از فروش هیرسا در طول دوره ضمانت مکلف می باشد هر نوع نقض یا عیب (ناشی از طراحی، مونتاژ و تولید) که در کالای ضمانت شده وجود داشته، یا در نتیجه استفاده صحیح و معمول از کالا بروز می نماید (که مانع استفاده مطلوب از آن شود) را بطور رایگان برطرف نماید.

  •  آماده تحویل بودن کالا از طریق سامانه پیام کوتاه و همچنین  از طریق وب ترنج کامپیوتر به اطلاع مشتری رسانده می شود.

  • چنانچه مصرف‌کننده در 24 ساعت کاری اولیه خرید دستگاه از فروشنده عیب یا ایراد ذاتی که توسط خود مصرف‌کننده ایجاد نشده باشد را در دستگاه مشاهده نماید بلافاصله حق عودت و تعویض دستگاه را به فروشنده دارا می باشد.

  • مشتری در صورت داشتن هرگونه شکایت و انتقاد می تواند مراتب را بصورت حضوری یا تلفنی به اطلاع مسئول روابط عمومی و رسیدگی به شکایات گارانتی هیرسا رسانده و یا در قسمتی تحت همین عنوان که در وب سایت شرکت تعبیه شده طرح موضوع نماید.

سخنی با شما

هر چند تجهیزات و قطعات تحت ضمانت و گارانتی هیرسا از کیفیت بالایی برخوردار بوده، درصد خرابی آن ها بسیار پائین میباشد، ولی به هر حال بروز خرابی در قطعات الکترونیکی بدلیل ماهیت این تجهیزات، امری غیر ممکن نیست. لذا در این مسیر، گارانتی و خدمات پس از فروش هیرسا نهایت سعی خود را بر این داشته تا با ارائه خدماتی شایسته در کوتاهترین زمان ممکن رضایت کامل شما سروران را جلب نماید. لازم به ذکر است کارکنان خدمات پس از فروش هیرسا ، به صورت مستمر تحت آموزش های نوین لازم قرار داشته تا بتوانند به پشتوانه دانش و تجربه خود همچنین با حمایت معتبرترین کارخانجات و شرکتهای تولیدی جهانی، باکیفیت ترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شرایط عمومی گارانتی هیرسا

  1. ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات پس از فروش کالاهایی که به همراه آن‌ها کارت گارانتی ارائه شده است و همچنین بهره مندی از مزایای هیرسا کارت ضروری می باشد.
  2. لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی آن، برچسب سریال و کارت گارانتی اطمینان حاصل نماید.
  3. دستگاه / قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده، خرابی های احتمالی منجر به ابطال گارانتی متعاقبا پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
  4. دارنده رسید تحویل کالا به عنوان صاحب کالا تلقی شده، فقط در قبال این رسید، کالا تحویل داده خواهد شد.
  5. اعتبار رسید تحویل کالا از تاریخ صدور به مدت یک ماه بوده، پس از آن هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  6. مسئولیت هیرسا محدود به بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده، البته در صورت درخواست مشتری با اخذ هزینه قابل ارائه می باشد.
  7. مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای مشتری با خود وی می باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  8. کالای معیوب در صورت امکان تعمیر و یا با کالای سالم تعویض خواهد شد.
  9. کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می گردد.
  10. خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
  11. هیرسا در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل دستگاه قبل از پذیرش و بعد از ترخیص کالا مسئولیتی ندارد.

موارد منجر به ابطال گارانتی

  • عدم هماهنگی سریال کارت گارانتی با سریال کالا و یا مخدوش بودن برچسب و هولوگرام کارت گارانتی
  • هر گونه آسیب فیزیکی ناشی از تماس با مایعات و مواد شیمیایی، استفاده ناصحیح، نوسانات برق، ضربه و هرگونه دستکاری توسط شخص ثالث
  • تمامی محصولات با ضمانت هیرسا به منظور استفاده در کامپیوترهای خانگی، مهندسی، گیمینگ و طراحی ، تولید و توزیع شده اند و استفاده آنها در مصارف صنعتی یا غیر کامپیوتری نظیر استخراج رمزارزها (ماینینگ) و Overclocking موجب کاهش طول عمر کالا و آسیب دیدگی پردازنده و سایر المانهای روی آنها شده و موجب موجب ابطال گارانتی خواهد شد.