تضمین بهترین‌قیمت

پشتیبانی 24 ساعته

بازگشت وجه

اصالت کالا

ارسال سریع

تماس با پشتیبانی و امور مشتریان

* میزبان صدای گرم شما هستیم*
02158746
02188509389
از 9 صبح تا 18 عصر بجز روزهای تعطیل ، پاسخ گوی شما هستیم

داخلی ها

تجهیزات شبکه (100)
دوربین مداربسته (105)
امور مشتریان (108)
پیگیری سفارشات (102)
شکایات (101)

دفتر مرکزی تهران

خیابان ولیعصر، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه فیروزه، پلاک 26
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷:۳۰
پنج‌شنبه ۹ الی ۱۳

سوالات متداول از تی سی شاپ

پرداخت در محل فقط ویژه تهران میباشد و برای دیگر شهرها دریافت مبالغ فقط به صورت آنلاین انجام میشود و امکان پرداخت در محل وجود ندارد. با انتخاب استان و شهر تهران گزینه پرداخت در محل برای شما نمایش داده میشود

بله. هزینه ارسال کالا توسط مشتریان گرامی انجام میشود.

بله. فاکتور رسمی به مشتریان داده میشود.

  • ارسال کالا با “پیک” فقط ویژه تهران میباشد و بستگی به محدوده ارسال کالا دارد و عموما نرخ ثابت و مشخصی دارد.
  • ارسال کالا با “تیپاکس و پست” به وزن و ابعاد بسته بندی کالا بستگی دارد و از طریق دفاتر مربوطه تعیین میشود.
  • ارسال کالا از طریق “پایانه های مسافربری” بنا به درخواست خریدا
بعد از تکمیل فرآیند خرید، در قسمت “کوپن” کد تخفیف دریافتی را وارد نمایید و از هدیه تی سی شاپ بهره ببرید.
  • اگر ساکن تهران هستید: کالا با پیک ارسال میشود و اگر مایل هستید امکان ارسال با تیپاکس نیز وجود دارد.
    اگر ساکن شهرستان هستید: 1 روز بعد از ثبت سفارش شما، همکاران پست یا تیپاکس برای دریافت کالای شما و ارسال آن به شما به ترنج کامپیوتر مراجعه میکنند.
    *لازم به ذکر است اگر ثبت سفارش قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود، ماموران تیپاکس همان روز برای دریافت و ارسال کالای شما به تی سی شاپ مراجعه میکنند.
در صورت ثبت “دیدگاهتان” برای کالای مورد نظرتان، بعد از تایید نظر شما توسط کارشناسان تی سی شاپ، ایمیلی شامل کد تخفیف برای شما ارسال میشود.
در صورت خرید با حساب کاربری تنها کافیست وارد تاریخچه سفارشات خود شوید و آخرین وضعیت سفارش را چک بفرمایید.در صورتی که با کاربری مهمان خرید را انجام داده باشید،پیامکی برای شما ارسال میشود که حاوی لینک پیگیری وضعیت سفارش میباشد.

در صورتی که با تلاش مجدد باز هم فرآیند پرداخت دچار مشکل شد، به همکاران ما اطلاع دهید تا روشی جایگزین را به شما پیشنهاد دهند.

هر کالایی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و کاربران با توجه به نیازهایشان کالا را انتخاب میکنند.در حال حاضر کالاهای تولید داخل رشد چشمگیری داشته اندو متقاضی های کالا های ساخت ایران به دلیل قیمت های پایین تر و کارایی مناسب روز به روز در حال افزایش هستند. به منظور کارایی های خاص تر، سرعت بارگیری و بارگذاری بالاتر، درگاه های بیشتر و همچنین امکان اتصال کاربران بیشتر بدون ایجاد وقفه در عملکرد، کالاهایی با برند دیگر پیشنهاد میشود. *برای اطلاعات بیشتر میتوانید مشخصات و خلاصه کالاها را مطالعه بفرمایید.
با شماره گیری یا ارسال پیام به واحد کالای مربوطه میتوانید از قیمت همکار، تعداد و شرایط آن مطلع شوید.
همه ی کالا ها با اطلاعات کامل و شرایط قیمت به روز و گارانتی مربوط در تی سی شاپ ثبت شده اند و در صفحه ی محصول قابل مشاهده اند. در صورتی که از یک کالا چند گارانتی موجود باشد، در صفحه ی اصلی کالا قابل رویت است.
  • گارانتی دریافتی از شرکت گارانتی کننده شامل قوانین خاصی است که شرکت های خدمات پس از فروش از آن پشتیبانی میکنند و این شرایط شامل گارانتی نرم افزاری دستگاه میشود.
  • اگر گارانتی 3 سال باشد، گارانتی کننده موظف است این خدمات را بر اساس قوانین مصوب تا 3 سال به خریدار ارائه دهد؛ و اگر گارانتی 1 سال باشد نیز همان خدمات 1 سال ارائه میگردد.
به روز رسانی قیمت و موجودی کالا به صورت روزانه انجام میشود.
  • اگر ساکن تهران هستید: نهایتا 2 ساعت بعد از ثبت سفارش کالا برای شما ارسال میشود.
  • اگر ساکن شهرستان هستید: 1 الی 2 روز کاری زمان بر است.

به دلیل تعطیل بودن دفاتر پست و تیپاکس در روز های تعطیل، کالا روز شنبه توسط ماموران پست و تیپاکس از مجموعه دریافت میشود.

*لازم به ذکر است اگر ثبت سفارش قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود، ماموران تیپاکس همان روز برای دریافت و ارسال کالای شما به تی سی شاپ مراجعه میکنند.

سوالی دارید ؟ با ما در ارتباط باشید