تضمین بهترینقیمت
پشتیبانی 24 ساعته
بازگشت وجه
اصالت کالا
ارسال سریع
تماس با پشتیبانی و امور مشتریان
* میزبان صدای گرم شما هستیم*
02158746
02188509389
از 9 صبح تا 18 عصر بجز روزهای تعطیل ، پاسخ گوی شما هستیم
داخلی ها
تجهیزات شبکه (100)
دوربین مداربسته (105)
امور مشتریان (108)
پیگیری سفارشات (102)
شکایات (101)
دفتر مرکزی تهران
خیابان ولیعصر، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه فیروزه، پلاک 26
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷:۳۰
پنجشنبه ۹ الی ۱۳
سوالات متداول از تی سی شاپ
چطور میتونیم گزینه ی پرداخت در محل رو انتخاب کنیم؟
پرداخت در محل فقط ویژه تهران میباشد و برای دیگر شهرها دریافت مبالغ فقط به صورت آنلاین انجام میشود و امکان پرداخت در محل وجود ندارد. با انتخاب استان و شهر تهران گزینه پرداخت در محل برای شما نمایش داده میشود
آیا پرداخت هزینه ارسال کالا با مشتری است؟
آیا تی سی شاپ فاکتور رسمی صادر میکند؟
بله. فاکتور رسمی به مشتریان داده میشود.
هزینه ارسال کالا به چه صورت محاسبه میشود؟
- ارسال کالا با “پیک” فقط ویژه تهران میباشد و بستگی به محدوده ارسال کالا دارد و عموما نرخ ثابت و مشخصی دارد.
- ارسال کالا با “تیپاکس و پست” به وزن و ابعاد بسته بندی کالا بستگی دارد و از طریق دفاتر مربوطه تعیین میشود.
- ارسال کالا از طریق “پایانه های مسافربری” بنا به درخواست خریدا
چطور میتونم از کد تخفیف استفاده کنم؟
ارسال کالا به چه شکل انجام میشود؟
- اگر ساکن تهران هستید: کالا با پیک ارسال میشود و اگر مایل هستید امکان ارسال با تیپاکس نیز وجود دارد.
اگر ساکن شهرستان هستید: 1 روز بعد از ثبت سفارش شما، همکاران پست یا تیپاکس برای دریافت کالای شما و ارسال آن به شما به ترنج کامپیوتر مراجعه میکنند.
*لازم به ذکر است اگر ثبت سفارش قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود، ماموران تیپاکس همان روز برای دریافت و ارسال کالای شما به تی سی شاپ مراجعه میکنند.
چطور میتونم کد تخفیف دریافت کنم؟
آیا سفارش ارسال شده است؟
در صورتی که در مرحله پرداخت با خطا سیستم مواجه میشویم چگونه فرآیند را ادامه دهیم؟
در صورتی که با تلاش مجدد باز هم فرآیند پرداخت دچار مشکل شد، به همکاران ما اطلاع دهید تا روشی جایگزین را به شما پیشنهاد دهند.
آیا مودم های ساخت ایران از نظر کارایی با مودم های دیگر برند ها تفاوت دارند؟
اعلام قیمت و تعداد کالاهای موجود برای همکار به چه صورت است؟
آیا کالایی که در سایت موجود است گارانتی دارند؟
تفاوت شرایط گارانتی شرکتی 1 ساله و 3 ساله در چیست ؟
- گارانتی دریافتی از شرکت گارانتی کننده شامل قوانین خاصی است که شرکت های خدمات پس از فروش از آن پشتیبانی میکنند و این شرایط شامل گارانتی نرم افزاری دستگاه میشود.
- اگر گارانتی 3 سال باشد، گارانتی کننده موظف است این خدمات را بر اساس قوانین مصوب تا 3 سال به خریدار ارائه دهد؛ و اگر گارانتی 1 سال باشد نیز همان خدمات 1 سال ارائه میگردد.
آیا قیمت ها و موجودی کالا ها روی سایت به روز هستند؟
چه مدتی بعد از ثبت سفارش، کالا به دست ما میرسد؟
- اگر ساکن تهران هستید: نهایتا 2 ساعت بعد از ثبت سفارش کالا برای شما ارسال میشود.
- اگر ساکن شهرستان هستید: 1 الی 2 روز کاری زمان بر است.
اگر روز پنجشنبه سفارش رو ثبت کنم، کالا چه زمانی ارسال میشود؟
به دلیل تعطیل بودن دفاتر پست و تیپاکس در روز های تعطیل، کالا روز شنبه توسط ماموران پست و تیپاکس از مجموعه دریافت میشود.
*لازم به ذکر است اگر ثبت سفارش قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود، ماموران تیپاکس همان روز برای دریافت و ارسال کالای شما به تی سی شاپ مراجعه میکنند.
سوالی دارید ؟ با ما در ارتباط باشید