ارسال سریع

اصالت کالا

بازگشت وجه

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین بهترین قیمت

داخلی ها
تجهیزات شبکه  (100)
دوربین مداربسته  (105)
امور مشتریان  (108)
پیگیری سفارشات  (103)
شکایات  (101)
دفتر مرکزی تهران
خیابان سهروردی جنوبی، خیابان حسام زاده شرقی، پلاک 9

دفتر شمال غرب
ارومیه، خیابان امام، پاساژ فیلیپس، پلاک 65
تماس با پشتیبانی و امور مشتریان
021-91010704

*در روز و ساعت کاری میزبان صدای گرم شما هستیم*

شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷:۳۰ 

پنج‌شنبه ۹ الی ۱۳

تماس با پشتیبانی و امور مشتریان

021-91010704

 

در ساعات کاری میزبان صدای گرم شما هستیم

ساعات پاسخگویی (به جز ایام تعطیل): شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷:۳۰ و پنج‌شنبه ها ۹ الی ۱۳

دفتر مرکزی تهران
خیابان سهروردی جنوبی، خیابان حسام زاده شرقی، پلاک 9
دفتر شمال غرب
ارومیه، خیابان امام، پاساژ فیلیپس، پلاک 65

 

داخلی ها
تجهیزات شبکه  (100)
دوربین مداربسته  (105)
امور مشتریان  (108)
پیگیری سفارشات  (103)
شکایات  (101)

سوالات متداول از تی سی شاپ

چطور میتونیم گزینه ی پرداخت در محل رو انتخاب کنیم ؟

– دریافت مبالغ فقط به صورت آنلاین انجام میشود و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

آیا پرداخت هزینه ارسال کالا با مشتری است؟

– بله. هزینه ارسال کالا توسط مشتریان گرامی انجام میشود.

آیا تی سی شاپ فاکتور رسمی صادر میکند ؟

– بله. فاکتور رسمی به مشتریان داده میشود.

هزینه ارسال کالا به چه صورت محاسبه میشود؟

– ارسال کالا با “پیک” بستگی به محدوده ارسال کالا دارد و عموما نرخ ثابت و مشخصی دارد.

– ارسال کالا با “تیپاکس و پست” به وزن و ابعاد بسته بندی کالا بستگی دارد و از طریق دفاتر مربوطه تعیین میشود.

چطور میتونم از کد تخفیف استفاده کنم؟

– بعد از تکمیل فرآیند خرید، در قسمت “کوپن” کد تخفیف دریافتی را وارد نمایید و از هدیه تی سی شاپ بهره ببرید.

ارسال کالا به چه شکل انجام میشود؟

– اگر ساکن تهران هستید: کالا با پیک ارسال میشود و اگر مایل هستید امکان ارسال با تیپاکس نیز وجود دارد.

– اگر ساکن شهرستان هستید: 1 روز بعد از ثبت سفارش شما، همکاران پست یا تیپاکس برای دریافت کالای شما و ارسال آن به شما به ترنج کامپیوتر مراجعه میکنند.
*لازم به ذکر است اگر ثبت سفارش قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود، ماموران تیپاکس همان روز برای دریافت و ارسال کالای شما به تی سی شاپ مراجعه میکنند.

چطور میتونم کد تخفیف دریافت کنم؟

– در صورت ثبت “دیدگاهتان” برای کالای مورد نظرتان، بعد از تایید نظر شما توسط کارشناسان تی سی شاپ، ایمیلی شامل کد تخفیف برای شما ارسال میشود.

چطور میتونم از کد تخفیف استفاده کنم؟

– بعد از تکمیل فرآیند خریدتان، در قسمت “کوپن” کد تخفیف دریافتی را وارد نمایید و از هدیه تی سی شاپ بهره ببرید.

در صورتی که در مرحله پرداخت با خطا سیستم مواجه میشویم چگونه فرآیند را ادامه دهیم؟

– در صورتی که با تلاش مجدد باز هم فرآیند پرداخت دچار مشکل شد، به همکاران ما اطلاع دهید تا روشی جایگزین را به شما پیشنهاد دهند.

آیا مودم های ساخت ایران از نظر کارایی با مودم های دیگر برند ها تفاوت دارند؟

– هر کالایی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و کاربران با توجه به نیازهایشان کالا را انتخاب میکنند.در حال حاضر کالاهای تولید داخل رشد چشمگیری داشته اندو متقاضی های کالا های ساخت ایران به دلیل قیمت های پایین تر و کارایی مناسب روز به روز در حال افزایش هستند.

– به منظور کارایی های خاص تر، سرعت بارگیری و بارگذاری بالاتر، درگاه های بیشتر و همچنین امکان اتصال کاربران بیشتر بدون ایجاد وقفه در عملکرد، کالاهایی با برند دیگر پیشنهاد میشود.

*برای اطلاعات بیشتر میتوانید مشخصات و خلاصه کالاها را مطالعه بفرمایید.

اعلام قیمت و تعداد کالاهای موجود برای همکار به چه صورت است؟

– با شماره گیری یا ارسال پیام به واحد کالای مربوطه میتوانید از قیمت همکار، تعداد و شرایط آن مطلع شوید.

آیا کالایی که در سایت موجود است گارانتی دارند؟

– همه ی کالا ها با اطلاعات کامل و شرایط قیمت به روز و گارانتی مربوط در تی سی شاپ ثبت شده اند و در صفحه ی محصول قابل مشاهده اند.
در صورتی که از یک کالا چند گارانتی موجود باشد، در صفحه ی اصلی کالا قابل رویت است.

تفاوت شرایط گارانتی شرکتی 1 ساله و 3 ساله در چیست ؟

– گارانتی دریافتی از شرکت گارانتی کننده شامل قوانین خاصی است که شرکت های خدمات پس از فروش از آن پشتیبانی میکنند و این شرایط شامل گارانتی نرم افزاری دستگاه میشود.

– اگر گارانتی 3 سال باشد، گارانتی کننده موظف است این خدمات را بر اساس قوانین مصوب تا 3 سال به خریدار ارائه دهد؛ و اگر گارانتی 1 سال باشد نیز همان خدمات 1 سال ارائه میگردد.

آیا قیمت ها و موجودی کالا ها روی سایت به روز هستند؟

– به روز رسانی قیمت و موجودی کالا به صورت روزانه انجام میشود.

چه مدتی بعد از ثبت سفارش، کالا به دست ما میرسد؟

– اگر ساکن تهران هستید: نهایتا 2 ساعت بعد از ثبت سفارش کالا برای شما ارسال میشود.

– اگر ساکن شهرستان هستید: 1 الی 2 روز کاری زمان بر است.

اگر روز پنجشنبه سفارش رو ثبت کنم، کالا چه زمانی ارسال میشود؟

– به دلیل تعطیل بودن دفاتر پست و تیپاکس در روز های تعطیل، کالا روز شنبه توسط ماموران پست و تیپاکس از مجموعه دریافت میشود.
*لازم به ذکر است اگر ثبت سفارش قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود، ماموران تیپاکس همان روز برای دریافت و ارسال کالای شما به تی سی شاپ مراجعه میکنند.

سوالی دارید ؟ با ما در ارتباط باشید